نکات طلایی خرید نرم‌افزار ERP

در سازمان‌های تولیدی و صنعتی با بررسی نیاز واحدهای مختلف و ضرورت یکپارچگی اطلاعات، اقدام به تهیه نرم‌افزار سیستم مدیریت منابع سازمانی یا ERP برای رفع مشکلات فرایندهای سازمان می‌کنند. مدیران موفق با دراختیار داشتن

سیستم مدیریت منابع سازمانی

در سازمان‌های تولیدی و صنعتی با بررسی نیاز واحدهای مختلف و ضرورت یکپارچگی اطلاعات، اقدام به تهیه نرم‌افزار سیستم مدیریت منابع سازمانی یا ERP برای رفع مشکلات فرایندهای سازمان می‌کنند.

مدیران موفق با دراختیار داشتن اطلاعات دقیق و تدوین و اجرای سیاست‌های درست به دنبال افزایش درآمد سازمان خود هستند. استفاده از نرم‌افزار ERPبستری مناسب برای مدیران فراهم می‌کند، تا از اطلاعات یکپارچه و دقیق برای تصمیم‌گیری مناسب در هر موقعیتی بهره ببرند. 

سیستم ERP با افزایش یکپارچگی، افزایش سرعت انجام فرایندها و اتوماتیک کردن عملیات سازمان‌ها حتی در شعب مختلف، ارائه بهترین روش‌های انجام حل مسائل مطابق با استانداردها و قوانین هر کشوری انقلابی شگرفت در کسب‌وکارها پدید آورده است.

با ERP ایرانی «پگاه‌سیستم» آشنا شوید

برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان نرم افزار ERP ایرانی شرکت «پگاه‌سیستم» با واحد فروش تماس بگیرید یا درخواست دمو دهید.

برنامه‌ریزی و تحقیق

برنامه‌ریزی و تحقیق قبل از خرید به شما کمک می‌کند نرم‌افزار مورد نظر را از نظر مدیریت فرآیندها، شیوه برنامه ریزی، ماژول‌های موردنیاز، آموزش و پشتیبانی مناسب، هوشمندی نرم‌افزار و بررسی کرده و مناسب‌ترین نرم‌افزار را برای خرید انتخاب کنید.

شراکت با یک شرکت نرم‌افزاری مناسب

چنانچه در انتخاب شرکت مناسب برای خرید هر نرم‌افزاری دقت کافی نداشته باشید ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد شود. شرکتی که شما انتخاب می‌کنید باید در تمام مدت قرارداد، آموزش‌های موردنیاز کاربران و پشتیبانی در سریع‌ترین زمان را به شما ارائه کند.

 

برای همراهی و همکاری بیشتر کارمندان با سیستم ERP  ، مزایا و اهمیت سیستم را برای کارمندان شرح دهید تا متوجه دستاوردهای این سیستم کارآمد شوند.

کاربرپسند باشد

سیستمی خریداری کنید که کارمندان شما در هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنند و دچار مشکل نشوند. اگر آنها بتوانند به خوبی با سیستم جدید هماهنگ شوند و درک خوبی روی آن داشته باشند قطعاً تمایلی به برگشت به شیوه‌های قدیمی نخواهند داشت.

 

برای همراهی و همکاری بیشتر کارمندان با سیستم ERP  ، مزایا و اهمیت سیستم را برای کارمندان شرح دهید تا متوجه دستاوردهای این سیستم کارآمد شوند.

یکپارچگی و انعطاف پذیری نرم‌افزار ERP

یکی از اهداف پیاده‌سازی سیستم ERP یکپارچگی اطلاعاتی در کل مجموعه کسب‌وکار است. یکی از مواردی که هر نرم‌افزار ERP باید داشته باشد، مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار bpms است. نرم‌افزار ERP امکان جمع‌آوری و بهبود عملکرد اطلاعات کل منابع سازمان را تنها در یک پایگاه داده فراهم می‌کند. علاوه بر این‌ها سیستمی را خریداری کنید که انعطاف پذیر باشد و برای موقعیت‌های گوناگون راه حل‌های جامع برای شما داشته باشند.

کیفیت آموزش سیستم ERP

از آنجاییکه کارکنان سازمان از یک سیستم یکپارچه استفاده کنند، باید آموزش و درک درستی از نرم‌افزار ERP داشته باشند. صرف نظر از خرید نرم‌افزار ERP باید بدانید که آیا شرکت تولیدکننده نرم‌افزار ERP  تیم مجربی برای راه‌اندازی و استقرار نرم‌افزار دارد یا خیر.

در صورتی که می‌خواهید از مشاوران خود برای راه‌اندازی و آموزش ERP استفاده کنید باید توانایی لازم و کافی در راه‌اندازی نرم‌افزار داشته باشند. ولی معمولاً در صورتی که شرکت تامین کننده تیم اجرایی و استقرار خوبی داشته باشد بهترین گزینه خواهد بود.

برای آموزش کارمندان برنامه داشته باشید، هزینه و مدت زمان مفید آموزش اصول اولیه کار با نرم‌افزار ERP می‌تواند مانع از هزینه‌های بعدی برای مشاوره و آموزش‌های تخصصی شود.

قدرت تبدیل داده‌ها

انتقال اطلاعات خام و قدیمی سازمان اعم از اطلاعات مشتریان، بازاریابی و فروش یا کالا و… از یک سیستم به سیستم ERP فرآیندی وقت گیر و دشوار است. گاهی ممکن است حجم اطلاعات بسیار گسترده باشد، بنابراین نرم‌افزار ERP باید بتواند انواع ماژول ERP و توانایی ارتباط و تجزیه و تحلیل داده‌ها را با کمترین زمان ممکن داشته باشند. نرم‌افزار باید بتواند به‌راحتی امکان Import اطلاعات از تمامی نرم‌افزار‌ها مثل اکسل، اکسس و… داشته باشد و بتواند اطلاعات قدیمی سازمان را به دیتابیس جدید نرم‌افزار ERP کانورت کند.

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱