استخراج بیت‌کوین از انرژی خورشیدی!

مصرف برق یک سال برای استخراج رمز ارز، معادل مصرف سالانه برق کشور آرژانتین است و این فعالیت‌ها باعث انتشار بیش از ۳۷ مگاتن گاز دی‌اکسیدکربن در هوا می‌گردد. بسیاری از افراد در سراسر جهان

مصرف برق یک سال برای استخراج رمز ارز، معادل مصرف سالانه برق کشور آرژانتین است و این فعالیت‌ها باعث انتشار بیش از ۳۷ مگاتن گاز دی‌اکسیدکربن در هوا می‌گردد.
بسیاری از افراد در سراسر جهان از صفحات خورشیدی برای تولید برق استفاده می‌کنند. استفاده از انرژی خورشیدی به کاهش تقاضای سوخت‌های فسیلی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای کمک فراوانی می‌کند.
تغییر منبع انرژی از سوخت‌های فسیلی به انرژی‌های پایدار، معادل کاشت 200 درخت در یک سال است!
استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از انرژی خورشید هم لازم است و هم امکان‌پذیر. استفاده از انرژی خورشیدی راهی برای کاهش اثرات مخرب زیست‌محیطی استخراج رمزارز می‌باشد.
صفحات خورشیدی در یک روز حدود ۵.۵ کیلووات ساعت بر مترمربع انرژی تولید می‌کنند. استخراج رمزارز نیازمند حداقل ۴۵۰ تا ۵۰۰ وات انرژی است و اگر به‌طور متوسط از 6 تا ۱۴ واحد پردازش گرافیکی استفاده شود، میزان انرژی موردنیاز ۹۰۰ تا ۱۵۰۰ وات است. به عبارت دیگر تعداد صفحات خورشیدی موردنیاز برای فعال نگه داشتن سیستم 3 تا 6 متر مربع است.
لازم به توضیح است که هزینه‌ی زیاد این کار عمدتاً بخاطر استفاده از دستگاه‌های خنک‌کننده در این سیستم‌ها است.
با این حال این مقدار انرژی برای فعالیت سیستم‌ها در روزهای آفتابی کافی است، ولی انرژی برای روزهای ابری یا شب ذخیره نمی‌شود. در نتیجه برای حفظ عملکرد سیستم‌ها و ذخیره انرژی باید 6 تا ۱۲ متر مربع صفحه خورشیدی استفاده شود.
راه دیگری که به وسیله آن می‌توان رمزارز پایدار تولید کرد، استفاده از انرژی هدررفته مشعل سوزی است. برای نمونه می‌توان از انرژی مشعل گازی در مناطق استخراج نفت و گاز نیز استفاده کرد.

از شما دعوت می‌کنیم مقالات پایگاه دانش شرکت «پگاه‌سیستم» را مطالعه فرمایید.

حقایقی درباره CRM

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱