الکامپ 1400 بهمن ماه برگزار می شود

به نقل از رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران نمایشگاه الکامپ 1400 پایان بهمن ماه سال جاری برگزار و شرکت‌ها استقبال خوبی کرده‌اند. دو سال است که نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به دلیل

به نقل از رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران نمایشگاه الکامپ 1400 پایان بهمن ماه سال جاری برگزار و شرکت‌ها استقبال خوبی کرده‌اند. دو سال است که نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده است.
محمد ثروتی افزود قرار است ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه نمایشگاه الکامپ برگزار شود. نمایشگاه‌های امسال از انتهای شهریور در حال برگزاری‌اند و بهمن ماه نوبت به الکامپ است.

مدیر اجرایی الکامپ با بیان اینکه حضور ۳۵۰ شرکت فعال آی‌تی قطعی شده و ۱۵ هزار مترمربع مساحت نمایشگاه است.
ثروتی با بیان اینکه هماهنگی‌هایی با وزیر ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعات صورت گرفته تا بتوانیم با همراهی این مجموعه‌ها بخش‌های جدیدی مثل الکامپ استارز را برای نمایشگاه الکامپ داشته باشیم.
ثروتی ادامه داد: تلاش می‌کنیم نمایشگاه مجازی نیز در کنار نمایشگاه حضوری داشته باشیم. ما حتما در بخش الکامپ استارز لایو هم خواهیم گذاشت زیرا نمایشگاه الکامپ بر بستر آی‌تی است. به همین دلیل حتما به صورت آنلاین هم برای مخاطبان برنامه خواهیم داشت.

از شما دعوت می کنیم مقالات پایگاه دانش شرکت «پگاه‌سیستم» را مطالعه فرمایید.

مدیریت پیمان، یکی از زیرسیستم های ERP

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱