سام نظریان ایرانی موفق در سرمایه گذاری

سام نظریان متولد ۱۳۵۴ در یک خانوادهٔ یهودی در ایران و فرزند یونس نظریان – بنیانگذار شرکت بزرگ کوالکام – و فارغ التحصیل دانشگاههای نیویورک و کالیفرنیای جنوبی میباشد. او بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی

سام نظریان متولد ۱۳۵۴ در یک خانوادهٔ یهودی در ایران و فرزند یونس نظریان – بنیانگذار شرکت بزرگ کوالکام – و فارغ التحصیل دانشگاههای نیویورک و کالیفرنیای جنوبی میباشد. او بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت SBE Entertainment Group و سرمایه گذار در معتبر ترین و پرشکوه ترین مراکز تفریحی در لس آنجلس، لاس وگاس و میامی از جمله مجموعه هتلهای اس ال اس (SLS Hotels)، هتل کازینوی بزرگ ساحارا (Sahara) در لاس وگاس، رستورانهای بزرگ با همکاری بهترین آشپزهای دنیا نظیر کاتسویای ژاپنی، کلابهای متعددی چون کولونی (The Colony) و هاید لاونج (Hyde Lounge) – که شعبه اش در مرکز ورزشی استیپلز همزمان با بازی حامد حدادی در آن ورزشگاه افتتاح شد – می باشد. وی همچنین تهیه کننده چند فیلم در هالیوود بوده است که بعضی از آنها موفق بوده اند نظیر فیلم آقای بروکس که کوین کاستنر و دمی مور در آن بازی کرده اند، و فیلم پنج انگشت.  در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد.

ثروت نظریان ۱۵۰ میلیون دلار تخمین زده میشود. خانه وی با ۶۰۰۰ فوت مربع زیر بنا در هالیوود هیلز بر روی صخره ای مشرف بر شهر بنا شده است و استخر وی گنجایش ۲۰۰ نفر را دارد. وی با نامورترین اشخاص در دنیا از جمله دیوید بکهام و تعداد زیادی از هنرپیشه های هالیوود آشنا میباشد. او در سال ۲۰۰۶ توسط نشریه لس آنجلس تایمز به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار کالیفرنیای جنوبی معرفی شد. نظریان سال ۲۰۰۹ از سخنرانان جلسه پرطرفدار آینده سازان ایرانی در کالیفرنیا بود.

 

منبع:ایرانیان ها کدوم

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱