زن خود ساخته: جینی رامتی

جینی رامتی اولین زن در رأس شرکت آی بی ام (IBM) بود که درواقع یک دستاورد قابل ستایش است! نام او برای ۱۰ سال متوالی در لیست «۵۰ نفر از قدرتمندترین زنان کسب و کار

جینی رامتی اولین زن در رأس شرکت آی بی ام (IBM) بود که درواقع یک دستاورد قابل ستایش است! نام او برای ۱۰ سال متوالی در لیست «۵۰ نفر از قدرتمندترین زنان کسب و کار مجله «Fortune» قید شده و در سال های ۲۰۱۲، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ در جایگاه اول قرار داشت. با بنیتا همراه باشید. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد.

نام او همچنین در سال ۲۰۱۴ در لیست «۱۰۰ نفر از قدرتمندترین افراد جهان» مجله فوربس قرار داشت. رامتی در حال حاضر مدیرکل و مدیرعامل شرکت آی بی ام (IBM) است.

دوران اولیه زندگی

رامتی که در ۲۹ جولای ۱۹۵۷ در شیکاگو به دنیا آمد. در سال ۱۹۷۵ برنده ی بورس تحصیلی دانشگاه نورث وسترن در ایلینویز شد. او در رشته ی علوم رایانه و مهندسی برق از دانشکده مهندسی و علوم کاربردی رابرت مک کورمیک فارغ التحصیل شد.

حرفه

رامتی حرفه خود را با موسسه جنرال موتورز آغاز کرد. سپس در سال ۱۹۸۱ به عنوان مهندس سیستم به (IBM) پیوست و پس ازآن در سال ۱۹۹۱ به گروه مشاوره (IBM) منتقل شد. رامتی به عنوان یک حرفه ای متعهد و صادق، به سمت معاون ارشد مدیرکل و در سال ۲۰۰۹ به سمت مدیر اجرایی گروه فروش، بازاریابی و استراتژی ارتقا یافت.

رتبه ها

رامتی در خرید شرکت، مشاوره پرایس واتر هاوس کوپرز توسط (IBM) و پس از آن در تنظیم استراتژی رشد آن و به حرکت درآوردن آن، نقش کلیدی ایفا کرد.

زندگی شخصی

رامتی مارک هنگامی که ۱۹ ساله بود و کارآموزی کالجش را می گذراند، آنتونی را ملاقات کرد. آن ها سه سال بعد ازدواج کردند.

افتخارات

تنها کلمه ی مناسب برای توصیف زندگی حرفه ای رامتی، یک زندگی حرفه ای برجسته است. او موفقیت خود را به دست آورد و شهرتش با موفقیتش همراه شد. رامتی بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ در هیئت مدیره گروه بین المللی آمریکا خدمت کرده است.

سال ۲۰۱۴ کاملا یک سال خوشحال کننده برای رامتی بود، چراکه نام او در لیست جمعیت برجسته (PBS) قید شد و سومین زن عضو کلوپ ملی گلف آگوستا شد. او همچنین در همان سال یک مدرک دکترای افتخاری از موسسه ی پلی تکنیک رنسلیر و در سال ۲۰۱۵ یک مدرک دکترای افتخاری از دانشگاه نورت وسترن دریافت کرد.

 

منبع:سایت تفریحی گیگا

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱