تسلا و رانندگی تمام‌خودکار با نرم‌افزار

ایلان ماسک مدیرعامل تسلاموتورزآمریکا از عرضه نرم افزار رانندگی تمام اتوماتیک Full Self Driving یا (FDS) تا پایان سپتامبر خبر داده است. بنابه‌گفته ایلان ماسک در حساب توییترش، نسخه 10 نرم‌افزار رانندگی تمام اتوماتیک از

ایلان ماسک مدیرعامل تسلاموتورزآمریکا از عرضه نرم افزار رانندگی تمام اتوماتیک Full Self Driving یا (FDS) تا پایان سپتامبر خبر داده است.
بنابه‌گفته ایلان ماسک در حساب توییترش، نسخه 10 نرم‌افزار رانندگی تمام اتوماتیک از 10سپتامبر(19شهریور) به صورت زودهنگام در دسترس برخی مشتریان قرار می‌دهد. پس از حدود 4 هفته آزمایش و رفع مشکلات، دکمه دانلود این نرم افزار دراختیار مشتریان بیشتری قرار می‌گیرد. بسته مخصوص این نرم‌افزار 10 هزار دلار قیمت دارد.
شرکت تسلاموتورز از سال 2018 وعده‌ی عرضه این بسته نرم‌افزاری را به مشتریانش داده بود که عملی نشد. حتی به دلیل بدقولی‌های تسلا برخی از مشتریان از این شرکت به دلیل تبلیغات کذب شکایت کردند.
از خبرهای دیگر شرکت اتومبیل‌سازی تسلا می‌توان به بدقولی دوباره و تاخیر در تولید رودستر تا سال 2023 اشاره کرد. یکی از ویژگی های جذاب این اتومبیل معلق‌شدن در هواست. همچنین تسلا به علت افزایش گرمایش جهانی هوا در معاملات خود دیگر بیت‌کوین نمی‌پذیرد. به گفته ایلان ماسک «رمزارز ایده‌ی خوبی است اما نباید به ضرر محیط‌زیست تمام شود». از دیگر فناوری‌های این شرکت در آینده می‌توان به ساخت ربات‌های انسان‌نما و عرضه خودروی سایبرتراک اشاره کرد.

با تشکر از شما دعوت می‌کنیم از صفحه پایگاه دانش «پگاه‌سیستم» بازدید فرمایید.

تفاوت B2B CRM با B2C چیست؟

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱