چند توصیه مهم برای مراقبت از گوشی هوشمندتان

شما هم احتمالاً عادت‌های غلطی دارید که ممکن است به مرور به گوشی‌تان آسیب بزند. در زیر چند نکته مهم برای نگهداری از گوشی‌های هوشمند به شما ارائه می شود. خرید کابل‌های شارژ باکیفیت و

شما هم احتمالاً عادت‌های غلطی دارید که ممکن است به مرور به گوشی‌تان آسیب بزند. در زیر چند نکته مهم برای نگهداری از گوشی‌های هوشمند به شما ارائه می شود.

خرید کابل‌های شارژ باکیفیت و اورجینال : بسیاری از کابل‌های ارزان قیمت می‌توانند برای همیشه به دستگاه شما آسیب بزنند یا بدتر، شما را در معرض خطر آتش‌سوزی یا برق‌گرفتگی قرار دهند. توصیه می‌شود شارژرهای خود را از یک برند معتبر خریداری کنید. نکته مهم دیگر آنکه کابل‌های خود را با سیم از پریز برق بیرون نکشید، بلکه آنها را از دوشاخه خارج کنید.

داشتن محافظ صفحه نمایش و قاب گوشی : گوشی خود را در یک قاب مقاوم لبه دار به همراه یک صفحه محافظ محکم نگه دارید.

نگهداری باتری بالای30 درصد شارژ و تخلیه‌ منظم باتری انجام دهید: قبل از اینکه گوشی‌تان کاملا خاموش شود، آن را شارژ کنید. نباید اجازه دهید که شارژ گوشی‌تان به صفر درصد برسد. البته گاهی اجازه دهید باتری کاملا تخلیه شود تا سنسورها کالیبره شوند. با این کارها می‌تواند تا حد ممکن عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید.

حقیقت این است که چیزی به عنوان یک ابزار «ضد آب» وجود ندارد: ممکن است برخی دستگاه‌های دارای رتبه IP67 یا IP68 در برابر آب مقاوم‌تر باشند، اما همیشه این احتمال است که آب بتواند به داخل نفوذ کند. بنابراین هرچه دستگاه خود را بیشتر در معرض آب قرار دهید، مقاومت آن را کم می‌کنید.

یکی دیگر از موارد دانلود و به‌روزرسانی نرم‌افزار است: دانلود و به‌روزرسانی را عقب نیندازید، زیرا اغلب حاوی رفع باگ و به‌روزرسانی‌های امنیتی هستند که گوشی شما را ایمن نگه می‌دارد.

 

برنامه‌هایتان را همواره از فروشگاه‌های رسمی خریداری یا از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنید و از فروشگاه‌های انلاین نامعتبر خرید و دانلود نکنید.

مقالات پیشنهادی پایگاه دانش «پگاه‌سیستم» را مطالعه فرمایید:

معرفی شغل برنامه نویسی
تفاوت بازاریابی و روابط عمومی
متاورس
متاورس

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱