نيوآ؛ از ابتدا تاكنون

نيوآبرندی آرایشی و بهداشتی است که تحت مالکیت شرکت المانی بایرسدورف قرار دارد. در مارس 1882 به وسیله داروسازی به نام کارل پائول بایرسدورف تاسیس شد. نيوآ که امروزه یکی از قابل اعتمادترین برند های

نيوآبرندی آرایشی و بهداشتی است که تحت مالکیت شرکت المانی بایرسدورف قرار دارد. در مارس 1882 به وسیله داروسازی به نام کارل پائول بایرسدورف تاسیس شد. نيوآ که امروزه یکی از قابل اعتمادترین برند های محافظ پوست برای مصرف کنندگان در سراسر جهان است، حاصل تلاش مشترک چند دانشمند برجسته با چشم اندازی یکسان است. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد.

کارآفرینی به نام دکتر اسکار تروپلو ویتز ( Dr.Oscar Troplowitz) که صاحب جدید شرکت بایرسدورف بود با شیمیدان برجسته ای به نام دکتر ایزاک یوسریت (Dr .Isaac Eucerit) آشنا شد. دکتر یوسریت موفق شده بود کرمی دارویی بسازد که ترکیبی ثابت از آب و روغن بود. تروپلوویتز این ترکیب را به دکتر لیفسکوتز (Dr.Lifschutz) نشان داد تا وی نظر خود را اعلام کند. لیفسکوتز به سرعت تشخیص داد که کاربرد آرایشی این ترکیب بسیار بیشتر و سودآورتر از کاربرد دارویی آن خواهد بود و اینگونه بود که نيوآ زاده شد. البته همه چیز آماده بود به جز اسمی مناسب برای این برند. تروپلوویتز برای انتخاب اسم، کار سختی در پیش نداشت، زیرا رنگ سفید این ترکیب آنقدر الهام بخش و جذاب بود که نام نيوآ برای آن انتخاب شود. نيوآ ترکیب دو واژه یونانی به معنای سفید همچون برف است. بدین ترتیب سالها تحقیق و پژوهش چند دانشمند به ثمر نشست و در دسامبر 1911 خط تولید نيوآ راه اندازی شد.

در سال 1922 و پس از فوت اسکار تروپلوویتز، نيوآ تبدیل به شرکتی سهامی شد. تاریخچه نيوآ از نوآوری و تنوع سرشار است و این شرکت همواره محصولاتی جدید را به بازار عرضه کرده است. در سال 1924، نيوآ رنگ قوطی های خود را به آبی و لوگوی خود را به سفید تغییر داد و 5 سال بعد برای اولین بار سهام هامبورگ شد. اولین بازار خارجی نیوا، انگلستان بود و اولین شعبه بین المللی آن در لندن افتتاح شد. نيوآ محصولات جداگانه را برای مردان و زنان تولید می کند اما مشتری هدف خود را زنان می داند، زیرا آنها همیشه در خرید لوازم بهداشتی پیشقدم هستند. این برند اسپانسر مسابقات، مراسم و برنامه های بسیار بوده و هست. برنامه تلویزیونی شب سال نو با کارسون دیلی، یکی از برنامه هاست که از شبکه NBC پخش می شود و نيوآ اسپانسری آن را بر عهده دارد.

مدیر عامل نيوآ در حال حاضر استفان هیدنریش (Stefan Heidenreich) است که مدیر عامل شرکت مادر نیوا، یعنی بایرسدورف نیز محسوب مي شود. این برند محصولات خود را در 14 دسته مختلف و در 150 کشور مختلف عرضه میکند. بوی معطر محصولات نيوآ یکی یکی از نقاط برتری این برند نسبت به دیگر برندهای حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است.

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱