نظافت ادارات گوگل با روبات‌ها !

شرکت گوگل نمونه اولیه ربات‌های روزمره Everyday Robots را به ادارات خود منتقل کرده تا پردیس‌های گوگل را تمیز کنند! این پروژه توسط تیم تحقیقاتی آزمایشگاه Xlabs انجام می‌شود. این درحالی است که تا به

شرکت گوگل نمونه اولیه ربات‌های روزمره Everyday Robots را به ادارات خود منتقل کرده تا پردیس‌های گوگل را تمیز کنند! این پروژه توسط تیم تحقیقاتی آزمایشگاه Xlabs انجام می‌شود. این درحالی است که تا به امروز ربات‌هایی ساخته شده‌اند که می‌توانند فعالیت‌های تکراری در یک کارخانه را انجام دهند. 

 

مدیر پروژه رباتیک در وبلاگی نوشت: ما درحال آزمایش ۱۰۰ نمونه اولیه ربات هستیم که به صورت اتوماتیک برخی وظایف را در ادارات انجام می‌دهند. در سال ۲۰۱۹ میلادی که ربات روزمره رونمایی شد، از این ماشین‌ برای جداکردن و دسته‌بندی زباله جهت بازیافت استفاده می‌شد. 

 

ربات‌هایی که زباله‌ها را جداسازی می‌کنند، حالا مجهز به یک غلتلک هستند تا میز را تمیز کنند. همچنین آنها در حال آموزش هستند تا با همان گیره‌ای که لیوان را نگه می‌دارند، دستگیره در را باز کنند.

آلفابت ادعا می‌کند یادگیری ماشینی به ربات‌ها این امکان را می‌دهد تا در محیط‌های مختلف و بدون ساختار مشخص مانند خانه و ادارات مورد استفاده قرار گیرند.

 

این روبات‌ها دراصل بازوهای رباتیک متصل به یک قسمت اصلی‌اند که با چرخ حرکت می‌کند. علاوه بر این گیره‌هایی چند کاره به انتهای بازوهای رباتیک انعطاف پذیر متصل هستند. سر ربات هم مجهز به دوربین‌ها و حسگرهایی برای بینایی ماشینی و همچنین لیدر برای جهت یابی است.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و رایگان نرم افزارهای سازمانی با واحد فروش شرکت «پگاه‌سیستم» تماس بگیرید یا درخواست دمو دهید.

مقالات پیشنهادی پایگاه دانش

نکات طلایی خرید نرم افزار ERP
سیستم مدیریت پروژه
تصویری گرافیکی از افزایش سود سازمان ها
ERP یک باید برای رشد کسب‌و کارتان

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱