مدیریت داده شرکت‌های نفتی به کمک آی‌بی‌ام و آمازون

دو شرکت آی‌بی‌ام و آمازون برای طراحی ابزاری جهت کمک به مدیریت داده شرکت‌های نفتی برای مدیریت مجموعه داده‌های کاغذی پراکنده این شرکت‌ها با هم همکاری می‌کنند. آمازون در سال ۲۰۱۸ با همکاری شرکت رویال

دو شرکت آی‌بی‌ام و آمازون برای طراحی ابزاری جهت کمک به مدیریت داده شرکت‌های نفتی برای مدیریت مجموعه داده‌های کاغذی پراکنده این شرکت‌ها با هم همکاری می‌کنند.
آمازون در سال ۲۰۱۸ با همکاری شرکت رویال داچ شل به منظور افزایش کارایی و بهره‌وری این شرکت، به فناوری دست یافت تا داده‌های کاغذی حاصل از یک قرن فعالیت این شرکت را به فرمتی استاندارد مبتنی بر کلود تبدیل کند.
شرکت‌های نفتی با استفاده از فناوری جدید آی‌بی‌ام موسوم به اوپن شیفت می‌توانند از ابزار داده مبتنی بر فناوری کلود در مراکز داده خصوصی خود این شرکت‌ها در داخل کشورهایشان استفاده کنند.
این فناوری به طورگسترده و منبع باز بین صنایع مختلف به اشتراک گذاشته و البته تنها بر روی مراکز داده مبتنی بر کلود کامپیوتینگ فعالیت می‌کند.
شرکت‌های آی‌بی‌ام و آمازون برای کشورهای نفتی مانند نیجریه، عربستان سعودی و روسیه که از مراکز داده آمازون استفاده نمی‌کنند و داده‌هایشان را در داخل کشورهای خودشان ذخیره می‌کنند، نیز راه حلی اندیشیده اند و این کشورها می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
مدیر عامل جهانی انرژی منابع و تولید در IBM، مانیش چاولا در مصاحبه‌ای گفت: بخش بسیار مهمی از بازار نفت داده‌ها هستند و افزایش دسترسی به ابزار مدیریت داده به شرکت‌های نفتی این فرصت را می‌دهد تا از دارایی‌های غیرنفتی مانند انرژی‌های پایدار مانند باد و خورشید نیز برای تأمین انرژی استفاده کنند.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم مقالات پایگاه دانش شرکت «پگاه‌سیستم» را مطالعه فرمایید.

ERP، یک باید برای رشد کسب‌وکارتان

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱