قدرت یادگیری همزمان چند الگوریتم هوش مصنوعی جدید متا

سیستم‌های هوش مصنوعی تاکنون نمی‌توانستند به‌صورت همزمان چند مهارت را بیاموزند و چند کار را انجام دهند. اما حالا محققان واحد متا AI که پیش‌تر با نام فیسبوک AI شناخته می‌شد، الگوریتمی ساخته‌اند که می‌تواند

هوش مصنوعی در متاورس

سیستم‌های هوش مصنوعی تاکنون نمی‌توانستند به‌صورت همزمان چند مهارت را بیاموزند و چند کار را انجام دهند. اما حالا محققان واحد متا AI که پیش‌تر با نام فیسبوک AI شناخته می‌شد، الگوریتمی ساخته‌اند که می‌تواند به ‌طور همزمان شناسایی تصاویر، متون یا گفتار را به شبکه‌های عصبی آموزش دهد. محققان متا متوجه شده‌اند که سیستم آن‌ها در مقایسه با تکنیک‌های حال حاضر در شناسایی تصاویر و گفتار بهتر عمل کرده و در زمینه درک متون در حد مدل‌های زبانی پیشرو است.

فیسبوک در پستی در وبلاگ خود گفت این الگوریتم Data2vec نام دارد و فرآیند یادگیری را یکپارچه کرده و روش کار الگوریتم فیسبوک برای گفتار، متون و تصاویر یکسان بوده و در هر سه حوزه به‌صورت یکسان خوب عمل می‌کند.

 

متا حالا سعی دارد قابلیت‌های سیستم خود در زمینه یادگیری همزمان کارهای مختلف را افزایش دهد. مارک زاکربرگ می‌گوید این فناوری می‌تواند در متاورس استفاده شود. 

جدیدترین مقالات ما:

تفاوت روابط عمومی و بازایابی
روابط عمومی چیست و چه وظایفی دارد؟
مراحل بازاریابی درون‌گرا

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱