عصر رایانه‌های کوانتومی از راه می رسد!

براساس گزارش مؤسسه Deloitte سرمایه‌گذاران در سال ۲۰۲۱ بیش از یک میلیارد دلار در بیزینس‌های کوانتومی سرمایه‌گذاری کردند و انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در سال جاری داشته باشند. مجموع هزینه‌های مربوط به این کار احتمالاً

براساس گزارش مؤسسه Deloitte سرمایه‌گذاران در سال ۲۰۲۱ بیش از یک میلیارد دلار در بیزینس‌های کوانتومی سرمایه‌گذاری کردند و انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در سال جاری داشته باشند. مجموع هزینه‌های مربوط به این کار احتمالاً تا پایان سال جاری میلادی به بالای ۵ میلیارد دلار برسد.

این حجم از سرمایه‌گذاری به فناوران کمک می‌کند تا کامپیوترهای کوانتومی را توسعه دهند. بنابر برآورد Deloitte ده‌ها شرکت در سراسر جهان امسال از رایانه‌های کوانتومی در عملیات روزانه خود استفاده خواهند کرد. این فناوری سالانه میلیاردها دلار ارزش تولید می‌کند، به همین علت است که مدیران فناوری شرکت‌ها باید برای بهره‌گیری از مزیت کوانتومی آماده شوند.

براساس بررسی‌های دو شرکت کوانتومی زاپاتا کامپویتینگ و ویک فیلد ریسرچ ۷۴ درصد مدیران ارشد شرکت‌های تجاری معتقدند سازمان‌هایی که به زودی رایانه‌های کوانتومی را به کار نگیرند، از رقبای تجاری خود عقب می‌افتاد.

 

به نقل از آلبرتو دی مگلیو رئیس آزمایشگاه اوپن لب در سرن رایانه‌های کوانتومی برای حل مسائل رمزنگاری و بهینه‌سازی عملیات‌های مختلف کارآمد هستند و شرکت‌ها در تلاشند تا آنها را برای استفاده‌های تجاری کاربردی کنند . به قطع یقین آمادگی برای هماهنگی با این تغییر و تحولات ضروری است و ساخت این اکوسیستم یک عنصر ضروری برای حرکت به سمت برنامه‌های کاربردی در آینده نزدیک خواهد بود.

از شما دعوت می کنیم جدیدترین مقالات ما را مطالعه بفرمایید:

تفاوت برندینگ و بازایابی
تفاوت روابط عمومی و بازاریابی

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱