عینک هوشمند ری‌بن و فیسبوک عرضه شد

فیسبوک و ری‌‌بن سرانجام عینک هوشمند ری‌بن (Ray-Ban Stories) را در سه مدل عرضه کردند. این عینک با امکان عکاسی و فیلمبرداری با دو دوربین ۵ مگاپیکسلی و طول عمر باتری ۶ ساعت در آمریکا

فیسبوک و ری‌‌بن سرانجام عینک هوشمند ری‌بن (Ray-Ban Stories) را در سه مدل عرضه کردند. این عینک با امکان عکاسی و فیلمبرداری با دو دوربین ۵ مگاپیکسلی و طول عمر باتری ۶ ساعت در آمریکا و بریتانیا عرضه می‌شود.
عینک‌ هوشمند جدید در سه مدلWayfarer ،Meteor و Round روانه بازار شد. مدل‌ها دارای دو دوربین ۵ مگاپیکسلی هستند. می‌توانند حداکثر ۵۰۰ عکس و بیش از سی ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای را ثبت‌کنند.

باتری عینک با پورت USB-C شارژ می‌شود و در عرض یک ساعت به‌صورت کامل شارژ و می‌تواند تا ۶ ساعت دوام بیاورد. کاربران می‌توانند نوع لنز عینک، معمولی یا پزشکی را قبل از خرید انتخاب کنند.

لوگو فیسبوک تنها روی بسته‌بندی عینک‌های Ray-Ban Stories چاپ شده است. مدیرعامل فیسبوک «مارک زاکربرگ» پیش از این اعلام کرده بود که عینک‌های جدید احتمالاً یک محصول کاملا معمولی باشند. زیرا در آینده مدل‌های پیشرفته‌تری روانه بازار خواهند شد.
«اندرو باسورث» معاون آزمایشگاه‌های فیسبوک بیان کرد که «عینک‌های Ray-Ban Stories به گونه‌ای طراحی شده که به مردم کمک می‌کند تا در زمان حال زندگی و با افرادی که در کنارشانند تعامل داشته باشند.»
قیمت عینک هوشمند فیسبوک و ری‌‌بن ۲۹۹ دلار به بالا است و هم اکنون در فروشگاه‌های ری‌بن موجود است.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم مقالات شرکت «پگاه‌سیستم» را مطالعه فرمایید.

بهای تمام شده نیاز مبرم در اقتصاد رقابتی 

 

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱