شرکت نوید سهند

شرکت نوید سهند در سال 1376 با سرمایه گذاری گروه صنایع پمپ سازی ایران به منظور طراحی، ساخت و تولید انواع پمپهای صنعتی، معدنی، فرآیندی، دریایی، نفت و پتروشیمی API و انواع الکتروپمپهای مستغرق آب

شرکت نوید سهند در سال 1376 با سرمایه گذاری گروه صنایع پمپ سازی ایران به منظور طراحی، ساخت و تولید انواع پمپهای صنعتی، معدنی، فرآیندی، دریایی، نفت و پتروشیمی API و انواع الکتروپمپهای مستغرق آب و فاضلاب، ملخی، شفت و غلافی و ارائه راه حل جامع تاسیس گردید.
نوید سهند با بهره گیری از ماشین آلات مجهز تولیدی و آزمایشگاههای مدرن هیدرولیکی تست محصول و آزمون های غیر مخرب، محصولات خود را مطابق با آخرین استاندارهای جهانی تولید و عرضه می نماید واحدهای تولیدی، آزمایشگاهی، مهندسی و اداری شرکت نوید سهند در 30000متر مربع فضای باز و 11000متر مربع فضای سرپوشیده سامان یافته اند.
نوید سهند با اخذ گواهینامه استاندارد ISO IEC 17025 محصولات خود را با کیفیت ممتاز و مورد تایید جهانی تولید، آزمایش و به مشتریان خود تحویل می نماید.

شرکت نوید سهند در مسیر توسعه حرفه ای کسب و کار خود از سال 94 نرم افزار قبلی خود را کنارگذاری و از ERP پگاه استفاده می کند.
در این سالها از تغییر نرم افزار رضایت کامل داریم و اینکه در کنار قابلیت های خوب سایر نرم افزارهای«پگاه سیستم»محاسبات دقیق و کار آمد نرم افزار بهای تمام شده«پگاه سیستم»قابل اتکاست، به ویژه اینکه محاسبات بهای تمام شده شرکت نوید سهند به روش سفارش کار است نه روش مرحله ای و در زمان بررسی تنها شرکتی که پیدا کردیم که بهای تمام شده آن به جز روش مرحله ای روش سفارش کار هم پوشش دهد شرکت«پگاه سیستم»بود.
دکتر احقاقی – مدیر عامل

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱