شرکت دانش بنیان فرانگار

( معرفی شرکت) شرکت دانش بنیان فرانگار تبریز در سال 1381 مأموریت خود را مبتنی بر تأمین سنسورهای صنعتی و سیستمهای حفاظتی پرده نوری بصورت ساخت و واردات از شرکتهای معتبر اروپایی بنا کرد .

( معرفی شرکت)

شرکت دانش بنیان فرانگار تبریز در سال 1381 مأموریت خود را مبتنی بر تأمین سنسورهای صنعتی و سیستمهای حفاظتی پرده نوری بصورت ساخت و واردات از شرکتهای معتبر اروپایی بنا کرد . با توجه به اینکه این شرکت
یکی از معدود تولیدکنندگان تخصصی  این محصولات در ایران به شمار می رود، تلاش فراوان نموده تا از جهت کیفیت محصول و خدمات به جذب و جلب صنایع داخلی نائل شود. بدین منظور برای تداوم ارتقای کیفیت و پوشش دادن به گستره وسیعی از بازار ، مبادرت به طرح ریزی و اعمال یک سیستم فرآیندگرای مؤثر، بر پایه استانداردهای بین المللی نموده است و در جهت تحقق این امر ، توسعه سیستمهای مالی، ایزو، مدیریتی و اتوماسیون اداری شرکت را از اواخر سال 96 بر پایه پیاده سازی راهکار ERP پگاه سیستم راه اندازی نموده و با استفاده از قابلیتهای این نرم افزار و مشاوره تخصصی ، ارایه راهکارهای مناسب و پیشتیبانی های توانمند شرکت مهندسی نرم افزار«پگاه سیستم»، روند انجام فعالیتهای سازمان را تسریع بخشیده و در کاهش هزینه های مازاد سازمان نقش بسزایی ایفا نموده است.

 

تعدادی از سیستمهای مورد استفاده این نرم افزار یکپارچه در شرکت فرانگار تبریز عبارتند از:

  • سیستمهای مالی شامل : دارایی ثابت ، خزانه داری ، حسابداری مالی، حقوق و دستمزد
  • سیستمهای حوزه بازار و بازرگانی  شامل  : CRM ، فروش ، خرید ، انبار
  • سیستمهای حوزه تضمین کیفیت و پایش و اندازه گیری شامل : بازنگری مدیریت ، ممیزی داخلی ، آموزش ، ارزیابی تامین کنندگان و ….
  • سیستمهای حوزه مدیریت کارخانه : نت ، طراحی و تکوین محصول ، کالیبراسیون ، کنترل کیفیت و برنامه ریزی مواد و احتیاجات تولید و ….
  •  و سیستم بهای تمام شده در حوزه حسابداری مدیریت

 

به امید توسعه و پیشرفت روزافزون

مسعود اسدنسب رییس هیات مدیره

 – ر. رزمجوی مدیرعامل

 

 

 

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱