سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری فیسبوک روی متاورس

به اعتقاد فیسبوک واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مرکز «نسل آینده‌ی تجارب اجتماعی آنلاین» خواهد شد. فیسبوک برنامه دارد تا در سال جاری میلادی حداقل 10 میلیارد دلار برایFacebook Reality Labs هزینه کند. این بخش

به اعتقاد فیسبوک واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مرکز «نسل آینده‌ی تجارب اجتماعی آنلاین» خواهد شد. فیسبوک برنامه دارد تا در سال جاری میلادی حداقل 10 میلیارد دلار برایFacebook Reality Labs هزینه کند.

این بخش که متاورس فیسبوک است، بر روی تولید سخت‌افزار، نرم‌افزار و محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی متمرکز است.
اگر با متاورس آشنایی ندارید، باید گفت دنیایی آنلاین است که در آن افراد می‌توانند در محیطی مجازی اغلب با استفاده از هدست واقعیت مجازی با یکدیگر کار کنند، بازی کنند و درارتباط باشند.
مدیر عامل فیسبوک مارک زاکربر، چندین ماه است که درباره‌ی متاورس صحبت می‌کند. به نظر می‌رسد که هرچه به جلو می‌رویم، متاورس نقش پررنگ‌تری در برنامه‌های آینده‌ی فیسبوک پیدا می‌کند.

بخش متاورس فیسبوک که در حال حاضر هدست آکیولس کوئست و دستگاه‌های پورتال را تولید می‌کند، مشخصاً در حال تبدیل شدن به پروژه‌ی بزرگ بعدی این شرکت است.
به تازگی فیسبوک شروع به استخدام ده هزار نفر در کشورهای اتحادیه‌ی اروپا جهت کار روی متاورس کرده و مطرح کرده که سرمایه‌گذاری در این کشورها مزایای بسیاری از جمله دسترسی به بازار عظیم مصرف‌کنندگان، بهترین دانشگاه‌ها و نیروهای با استعداد را به همراه دارد.

از شما دعوت می‌کنیم مقالات پایگاه دانش شرکت «پگاه‌سیستم» را مطالعه فرمایید.

ERP، یک باید برای کسب‌وکارتان

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱