واتساپ با حضور 90 درصدی ایرانیان

به گزارش ایسنا 88.5 درصد ایرانی‌ها در واتساپ عضو هستند. آمارهای رسمی حکایت از افزایش حضور ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی دارد. در این میان واتساپ رتبه اول و اینستاگرام در رتبه دوم جای دارد. به

به گزارش ایسنا 88.5 درصد ایرانی‌ها در واتساپ عضو هستند. آمارهای رسمی حکایت از افزایش حضور ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی دارد. در این میان واتساپ رتبه اول و اینستاگرام در رتبه دوم جای دارد.

به گزارش مرکز آمار ایران حضور ایرانی‌ها از سال 96 تا 99 در شبکه‌های اجتماعی افزایشی بوده است. حداقل 65 درصد مردم در یک شبکه اجتماعی عضو هستند.
شبکه اجتماعی واتساپ با حدود 90 درصد و بعد از آن اینستاگرام با 68 درصد محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در بین ایرانیان هستند.
در سال 96 تنها 53 درصد عضو شبکه‌های اجتماعی بودند . میزان عضویت در واتساپ 24 درصد و در اینستاگرام 43 درصد بوده که تا سال 99 روند افزایشی داشته است.
از نظر میزان عضویت در بین استان‌های ایران استان البرز با 77 % در صدر است. بوشهر با 75.6 درصد و تهران با 75درصد بیشترین میزان عضویت را دارند.

همچنین استان گلستان با 55درصد، خراسان جنوبی 49درصد و سیستان‌وبلوچستان با 43درصد کمترین میزان عضویت در شبکه‌های اجتماعی را به خود اختصاص داده‌اند.
همچنین در سال گذشته از نظر میزان حضور افراد در شبکه‌های اجتماعی استان هرمزگان، بوشهر و خوزستان بیشترین و استان‌های خراسان‌شمالی، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی کمترین متوسط زمان حضور روزانه در شبکه‌های اجتماعی را دارا بوده‌اند.

از شما دعوت میکنیم صفحه پایگاه دانش «پگاه‌سیستم» را مطالعه فرمایید.

مطرح‌ترین مدل‌های CRM

نقش CRM در افزایش فروش

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱