تیک‌‌تاک توانست یوتیوب را کنار بزند

با توجه به گزارش‌های شرکت App Annie ، اپلیکیشن تیک‌‌تاک توانسته در میزان تماشای ویوئوها از یوتیوب پیشی بگیرد. اپلیکیشن تیک‌‌تاک اولین‌بار در آگوست 2020 در آمریکا از یوتیوب جلو افتاد. از ژوئن 2021 به

با توجه به گزارش‌های شرکت App Annie ، اپلیکیشن تیک‌‌تاک توانسته در میزان تماشای ویوئوها از یوتیوب پیشی بگیرد.
اپلیکیشن تیک‌‌تاک اولین‌بار در آگوست 2020 در آمریکا از یوتیوب جلو افتاد. از ژوئن 2021 به بعد کاربران این برنامه به‌صورت ماهانه 24 ساعت ویدئو تماشا کرده‌اند.

درحالی‌که این رقم برای یوتیوب 22 ساعت و 40 دقیقه است. در بریتانیا تفاوت بین این دو اپلیکیشن بارزتر است، تیک‌‌تاک در ماه می سال قبل از یوتیوب جلو زد. کاربران آن اکنون حدودا 26 ساعت در ماه ویدئو تماشا می‌کنند و کاربران یوتیوب کمتر از 16 ساعت ویدئو می‌بینند.
در این آمار و ارقام تنها بازدید روی گوشی‌های اندروید مدنظر بوده و دقیقاً نمایان‌گر کل جامعه‌ی کاربران گوشی‌های هوشمند نیست. باصرف‌نظر از این موارد، به خوبی می‌توان مقیاس رشد تیک‌تاک طی تنها چند سال اخیر را شاهد بود.

ویدئوهای تیک‌ تاک حداکثر 3 دقیقه هستند ولی ویدئوهایی که روی یوتیوب منتشر می‌شوند. عمدتاً در محدوده‌ی 10 دقیقه قرار دارند و تیک‌تاک موفق شده است از یوتیوب پیشی بگیرد.
از سوی دیگر به نقل از BBC News یوتیوب با 2 میلیارد کاربری که دراختیار دارد، همچنان در میزان تماشای ویدئوها توسط کاربران تیک‌تاک که دارای حدوداً 700 میلیون است، جلوتر است. با در نظر نگرفتن کاربرانios و کاربران Douyin در چین که نام دیگر تیک‌تاک است، یوتیوب هنوز در بین اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده از نیمه‌ی اول امسال به بعد، در صدر قرار دارد.

درپایان از شما دعوت می‌کنیم مقالات شرکت «پگاه‌سیستم» را مطالعه فرمایید.

دلایل شکست پروژه ERP

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱