توصیه های اریک فینمن جوان ترین ثروتمند از طریق بیت کوین

در سالهای اخیر با بالا رفتن ارزش بیت کوین برخی از افراد زیرک و هوشمند که اکثر آنها از قشر جوان هستند، از این فرصت استفاده کرده و به ثروت بالایی رسیدند و توانستند از

در سالهای اخیر با بالا رفتن ارزش بیت کوین برخی از افراد زیرک و هوشمند که اکثر آنها از قشر جوان هستند، از این فرصت استفاده کرده و به ثروت بالایی رسیدند و توانستند از طریق بیت کوین میلیاردر شوند. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد.

یکی از این افراد که جوانترین آنها می باشد اریک فینمن می باشد. او  میگوید هنوز هم می توان از این طریق به ثروت فراوان دست پیدا کرد.

اریک فینمن در ۱۲ سالگی به دلیل بی علاقه بودن به درس و تحصیل، با پدر و مادرش شرط بست که اگر توانست تا قبل از سن ۱۸ سالگی میلیاردر شود، ادامه تحصیل را متوقف کند و دیگر به دانشگاه نرود.

او میگوید در آن دوران مبلغ ۱۰۰۰ یورو از مادر بزرگش برای هزینه های تحصیل گرفته بود که آنرا برای خرید بیت کوین صرف کرده و به نوعی در آن بازار سزمایه گذاری نموده است. فینمن در آن زمان که این سرمایه گذاری را انجام داد ز فقط ۱۰ یورو بود و همین سرمایه گذاری او باعث شد تا به شخصی ثروتمند تبدیل شود و نزد پدر و مادر خود در این شرط بندی پیروز شد و توانست از ادامه تحصیل انصراف دهد.

اریک فینمن در حال حاضر ۱۹ ساله می باشد و به طور تمام وقت مشغول تجارت بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی مشابه آن می باشد.

وی در مصاحبه با business insider آلمان بر این موضوع تاکید کرده که در همین مقطع زمانی هم فرصت های زیادی در بازار ارزهای مجازی وجود دارد و با سرمایه گذاری هوشمندانه میتوان طی چند سال به ثروت بالایی رسید.

اریک فینمن جوانترین میلیاردر در حوزه بیت کویناریک فینمن جوانترین میلیاردر در حوزه بیت کوین

 او علت کاهش بهای بیت کوین و برخی از ارزهای مجازی در این روزها را، بخاطر ثبات قیمت ها پس از افزایش قابل توجه بهای آنها می داند و میگوید :

کاهش قیمت بیت کوین و برخی پول های مجازی به صورت مقطعی بوده و نتیجه بازی را تغییر نمی دهد. مردم دنیا به این  ارزهای مجازی علاقه مند شده اند و قطعاً به سرمایه گذاری چشمگیری در این بازار در سالهای آینده روی خواهند آورد.

وی موارد متعددی را مثال می زند که بیت کوین و سایر این ارزهای مجازی دجار کاهش قیمت شده اند و مجددا به روند صعودی خود بازگشته اند لذا به افراد توصیه می کند که در این مقطع، فروختن این ارزها بزرگترین اشتباه می باشد.

اریک فینمن جوانترین میلیاردر در حوزه بیت کویناریک فینمن جوانترین میلیاردر در حوزه بیت کوین

اریک فینمن جوان به افراد علاقمند به پول های مجازی و سرمایه گذاران در این عرصه توصیه می کند که تا فرصت هست و قیمت ها به میزان قبلی برنگشته است به خرید این ارزهای مجازی ادامه دهند و در راستای این موضوع میگوید :

در حال حاضر بازار بیت کوین و ارزهای مجازی مشابه چندان توسعه نیافته و سرمایه حدود پانصد میلیارد دلاری موجود در این حوزه نسبت به دارایی های دیگر چشمگیر نیست لذا اگر در این حوزه سرمایه گذاری نکنید در آینده پشیمان خواهید شد و میلیاردر نشدنتان به گردن خودتان است.

در پایان او با اشاره به گسترش و تنوع این ارزهای مجازی توصیه می کند که در خرید این ارزها بیشتر به سمت گزینه هایی مثل بیت کوین و مونرو  و… بروید که کارایی خود را نشان داده اند.

 

منبع:پایدار بلاگ

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱