تلفیق فناوری 5G و هوش مصنوعی دنیا را متحول می‌کند

به نقل از رونی واسیشتا معاون ارشد شرکت «اِن ویدیا»،‌ تلفیق فناوری 5G و هوش مصنوعی شکل‌گیری موج چهارم انقلاب صنعتی را سرعت خواهد بخشید. تلفیق هوش مصنوعی با فناوری مخابراتی نسل پنجم انبوهی از

به نقل از رونی واسیشتا معاون ارشد شرکت «اِن ویدیا»،‌ تلفیق فناوری 5G و هوش مصنوعی شکل‌گیری موج چهارم انقلاب صنعتی را سرعت خواهد بخشید. تلفیق هوش مصنوعی با فناوری مخابراتی نسل پنجم انبوهی از خلاقیت‌ها را شکوفا می‌کند.

تلفیق فناوری 5G و هوش مصنوعی فرصت‌های بی‌سابقه‌ای را در جامعه به‌خصوص حوزه کسب‌وکار ایجاد می‌کند. صاحب‌نظران حوزه فناوری اطلاعات می‌گویند تا10 سال آینده هوش مصنوعی تمام صنایع جهان را متحول خواهد کرد.
شبکه‌های نسل پنجم برخلاف استانداردهای قدیمی‌تر شبکه‌های مخابراتی بی‌سیم، در عصر سرویس کلود و اینترنت اشیا ایجاد شده‌اند. میلیاردها حسگر در کل شبکه اینترنت و در مراکز داده وجود دارند. این فناوری می‌تواند میلیاردها شیء مانند دوربین‌ها را به هم وصل کنند.
یک شبکه نسل پنجم فراگیر این مراکز داده و اشیای هوشمند را به یکدیگر ارتباط می‌دهد. این کار با سرعت، شتاب، هزینه و قدرتی متناسب با نیاز هر برنامه و نرم‌افزار انجام خواهد گرفت.

بدین وسیله مراکز داده به اطلاعات کافی برای انجام پردازش‌های مورد نیاز سیستم‌های هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت.
به نقل از زد دی نت، فناوری نسل پنجم مثل کاتالیزور باعث سرعت بخشیدن به پیشبرد هوش مصنوعی در صنایع مختلف می‌شود. این دو فناوری استفاده سریع، ایمن و مقرون به صرفه از محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا و شبکه‌های هوشمند را بوجود می‌آورند.
وی اضافه کرد: تمام این شبکه‌ها به تدریج تغییر کرده تا با استانداردهای نسل پنجم هماهنگ و سازگار شوند. این تغییرات نه تنها مبتنی بر خلاقیت‌ هوش مصنوعی است، بلکه نیازمند مدیریت، سازمان‌دهی و افزایش بهره‌وری خود این شبکه نیز هست.

از شما دعوت می کنیم از صفحه محصولات شرکت «پگاه‌سیستم» بازدید نمایید.

آخرین محصول سیستم مدیریت پیمان

آخرین مقاله مدیریت پیمان، یکی از زیرسیستم های ERP

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱