تبلت گلکسی سامسونگ 2021 در 29 مهرماه از راه می‌رسد

شرکت کره‌ای سامسونگ ماه آینده یک تبلت اقتصادی جدید به نام گلکسی a8 را روانه بازار می‌کند. گلکسی تب ۲۰۲۱ A8 به صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی LCD با رزولوشن فول‌اچ‌دی‌پلاس و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و

تبلت گلکسی سامسونگ

شرکت کره‌ای سامسونگ ماه آینده یک تبلت اقتصادی جدید به نام گلکسی a8 را روانه بازار می‌کند. گلکسی تب ۲۰۲۱ A8 به صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی LCD با رزولوشن فول‌اچ‌دی‌پلاس و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مجهز می‌باشد. این تبلت همچنین چهار اسپیکر با فناوری دالبی اتموس دارد.
در گلکسی تب ۲۰۲۱ A8 تراشه Tiger T618 شرکت Unisoc قرار دارد که با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری تولید و برای بازی خیلی مناسب نیست.

در تراشه از دو هسته Cortex-A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز قرار دارد و پردازشگر گرافیکی Mali-G52 و مودم LTE می‌باشد. برخی مدل‌ها از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و بقیه نسخه‌ها وای‌فای هستند.
این تبلت به ۳۲ گیگابایت رم و ۳ گیگابایت رم مجهز است و عرضه آن در نسخه‌های دیگری هم خواهد بود. کاربران می‌توانند آن را در مدل‌های ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایت نیز به صورت سفارشی تهیه کنند.
برای حفظ امنیت کاربران سنسور اثر انگشت روی فریم و همچنین قابلیت فیس آنلاک مجهز شده است.گلکسی تب ۲۰۲۱ A8 یک باتری با ظرفیت ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت دارد که قابلیت شارژ سریع نیز دارد.
تبلت گلکسی سامسونگ ۲۰۲۱ A8 دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل دارد. این دستگاه علاوه بر اسپیکرهای چهارگانه، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
این تبلت کره‌ای‌ احتمالا در ۲۹ مهر ماه (۲۱ اکتبر) رونمایی خواهد شد. در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری عرضه و قیمتی حدود ۲۶۰ دلار خواهد داشت.
بد نیست بدانید ابعاد این تبلت ۲۴۶.۷ در ۱۶۱.۸ در ۶.۹ میلی‌متر می‌باشد.

در پایان از شما دعوت می کنیم پایگاه دانش شرکت«پگاه‌سیستم» را مطالعه فرمایید.

مدل زنجیره ارزش CRM (1)

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱