بی سامان ترین الکامپ

پرونده الکامپ بیستم در حالی بسته شد که تجربه 20 ساله برگزاری این نمایشگاه نیز نتوانست پشتوانه ای برای برگزاری نمایشگاهی استاندارد و بی‌نقص باشد. پرونده الکامپ بیستم در حالی بسته‌شد که تجربه 20 ساله

پرونده الکامپ بیستم در حالی بسته شد که تجربه 20 ساله برگزاری این نمایشگاه نیز نتوانست پشتوانه ای برای برگزاری نمایشگاهی استاندارد و بی‌نقص باشد.

 

پرونده الکامپ بیستم در حالی بسته‌شد که تجربه 20 ساله برگزاری این نمایشگاه نیز نتوانست پشتوانه‌ای برای برگزاری نمایشگاهی استاندارد و بی‌نقص باشد. ضعف در سیاست گذاری‌ها، اعمال سلیقه‌های فردی، مشکلات مدیریتی، نداشتن متولی و مجری ثابت و بی‌نظمی در برگزاری و زمان‌بندی، برگزاری این نمایشگاه را در طی سالهای برگزاری با نوسان‌هایی مواجه‌نموده است. اما امسال، مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی کشور در حوزه IT، بی‌سامان‌ترین سال خود را پشت‌سر گذاشت.

هرچند استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه در مجموع قابل‌قبول بود، اما حضور‌نداشتن بسیاری از شرکتهای بزرگ در نمایشگاه امسال، عیار سکه الکامپ بیستم را کاهش داد.

به گزارش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، این نمایشگاه به دلیل عدم اطلاع رسانی به موقع، نارضایتی از ساعات برگزاری این نمایشگاه و نحوه محاسبه‌ قیمت غرفه‌ها به صورت ارزی و ریالی، از نظر غرفه‌داران به عنوان بی‌سامان‌ترین دوره نمایشگاه‌های الکامپ شناخته شد.

ایسنا نیز گزارش داد که برخی از شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات حاضر به شرکت در نمایشگاه الکامپ نشدند وحاضران نیز اشکالاتی به نحوه و زمان برگزاری نمایشگاه مطرح کردند، اما نظر مدیر عامل شرکت‌ سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی درباره‌ وضعیت برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال با نظر شرکت‌کنندگان متفاوت است. “اسفهبدی” زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه را در مجموع مناسب ارزیابی نمود.

به گزارش ایرنا، “جنتی” وزیر فرهنگ و ارشاد نیز در خصوص دلایل برگزاری ضعیف نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته گفت: “به نقایصی که در نمایشگاه وجود دارد، کاری نداریم ولی نمایشگاه فعلی در مجموع نقاط مثبت متعددی نیز دارد.”

در این خصوص گزارش روابط عمومی«پگاه سیستم»حکایت از آن دارد که استقبال شرکتهای شرکت کننده در این نمایشگاه به نسبت سالهای قبل با افت چشم‌گیری روبرو بوده‌ است.

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱