امکان جستجوی بی‌نهایت گوگل بر روی موبایل

گوگل با ایجاد تغییرات در اپ نسخه‌ موبایل ، این امکان را برای کاربران فراهم کرد تا برای مشاهده نتایج بیشتر با اسکرول به پایین صفحه، نتایج بیشتری از جستجو بدون تمام‌شدن صفحه نمایش دراختیار

گوگل با ایجاد تغییرات در اپ نسخه‌ موبایل ، این امکان را برای کاربران فراهم کرد تا برای مشاهده نتایج بیشتر با اسکرول به پایین صفحه، نتایج بیشتری از جستجو بدون تمام‌شدن صفحه نمایش دراختیار داشته باشند.
هدف گوگل سرچ بی‌نهایت روی موبایل است به طوریکه نیازی به تپ کردن اضافه روی صفحه نخواهید داشت. مزیت این ویژگی جدید سرچ راحت و سریع در بزرگترین موتور جستجوی دنیاست.
به گزارش ZDnet ،در جستجوی بی‌نهایت با رسیدن به انتهای صفحه‌ی نتایج، به‌ جای تپ کردن روی دکمه‌ی مشاهده‌ی بیشتر یا صفحات بعدی، نتایج جدید به‌طور اتوماتیک به پایین صفحه اضافه خواهندشد.
بر اساس گزارش گوگل، بیشتر کاربران معمولا برای یافتن اطلاعات مورد نظر خود، تا چهار صفحه از نتایج جستجو را می توانستند مشاهده کنند. البته بهترین نتایج در بالای صفحه نشان داده می‌شود؛ ولی گاهی نیاز است نتایج بیشتری برای دستیابی به محتوای مورد نظر مرور گردد.
مدیر محصول گوگل، در یک وبلاگ گفته است: بیشتر کاربران، معمولاً آنچه جستجو کرده‌اند را پیدا می‌کنند؛ اما گاهی اوقات نیاز است جستجوی بیشتری در صفحات انجام داد. بیشتر افراد تمایل دارند اطلاعات بیشتری در دسترس داشته باشند. قابلیت گشتن بی‌نهایت، برای کاربرانی است که مشتاق جستجوی بیشتردر گوگل هستند. بیشتر کاربران معمولا تا چند صفحه اول نتایج جستجو را مرور می‌کنند. با این به‌روزرسانی کاربران می‌توانند این کار را به‌طور پیوسته انجام دهند و نتایج مختلف مورد نظرشان را مرور کنند. طراحی این امکان جدید باعث می‌شود در دستگاه‌هایی که از حاشیه‌های کم بهره می‌برند، راحت‌تر بتوان متن را مطالعه کرد.
هدف گوگل از راه‌اندازی این قابلیت این است که جستجوی موبایل را چه در مرورگرهای اندروید و سافاری، چه اپلیکیشن‌های اندروید و iOS، راحت‌تر و با سرعت بیشتری انجام بشود.

از شما دعوت می کنیم در صفحه پایگاه دانش شرکت «پگاه‌سیستم» مقالات ما را مطالعه فرمایید.

سیستمERP، و دلایل استراتژیک پیاده سازی آن

 

 

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱