آپدیت اولیه ویندوز 11 برای برطرف‌کردن باگ‌ها

آپدیت اولیه ویندوز 11 در دومین سه‌شنبه ماه اکتبر منتشر شده است، درحالی‌که مدت زیادی از انتشار ویندوز ۱۱ نمی‌گذرد. این آپدیت بخشی از باگ‌های سیستم عامل مایکروسافت را رفع کرده و در اختیار تمام

آپدیت اولیه ویندوز 11 در دومین سه‌شنبه ماه اکتبر منتشر شده است، درحالی‌که مدت زیادی از انتشار ویندوز ۱۱ نمی‌گذرد. این آپدیت بخشی از باگ‌های سیستم عامل مایکروسافت را رفع کرده و در اختیار تمام دستگاه‌های تحت پشتیبانی قرار داده است.
از زمان انتشار ویندوز ۱۱ در کانال بتا حدود یک ماه گذشته و حالا نخستین آپدیت ویندوز ۱۱ به‌صورت همزمان برای کاربران Release Preview و بتا منتشر شده است. فهرست تغییرات این آپدیت نسبتا کوتاه است. مایکروسافت آن را به‌عنوان یک به‌روزرسانی امنیتی معرفی کرده است.
مایکروسافت آپدیت جدید ویندوز با نام KB5006674 و دسترسی به بیلد ۲۲۰۰۰.۲۵۸ را فراهم کرده است. این آپدیت به‌صورت دستی از طریق لینک قابل دانلود است.
به نقل از مایکروسافت آپدیت اولیه ویندوز ۱۱ ناسازگاری‌های بین نرم‌افزار شبکه اینتل Killer و SmartByte را با ویندوز ۱۱ برطرف کرده است. دستگاه‌هایی که نرم‌افزارشان مشکل داشتند، ممکن است در شرایط خاص بخشی از بسته‌های UDP را از دست داده باشند.

این مشکل می‌تواند باعث کاهش سرعت بارگذاری سایت‌ها یا ویدیوها بشود.
مایکروسافت مدعی است که در این آپدیت مشکل مطرحی وجود ندارد. این شرکت فهرست جداگانه‌ای از مشکلات شناخته‌شده ویندوز ۱۱ را هم منتشر کرده که از میان سه مورد موجود در آن،تنها یکی از آنها با این آپدیت برطرف شده است.
مایکروسافت در سه‌شنبه دوم هر ماه یک آپدیت اجباری منتشر می‌کند که به‌صورت اتوماتیک روی دستگاه کاربران نصب می‌شود. همچنین آپدیت‌های هفته C و D هم از سوی این شرکت منتشر خواهد شد که اختیاری اند و به شکل خودکار نصب نمی‌شوند.

آپدیت اولیه ویندوز 11 تفاوتی با به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۰ ندارد.

از شما دعوت می کنیم مقالات پایگاه دانش شرکت «پگاه‌سیستم» را مطالعه فرمایید.

سیستم برنامه ریزی و کنترل تولید (1)

سیستم برنامه ریزی و کنترل تولید (2)

برنامه ریزی نیازمندی به مواد MRP و MRP2

 

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱