شگفتی جدید: توییت مستقیم از مغز

برای نخستین بار در جهان یک شرکت استرالیایی به نام Synchron که در زمینه مغز و رایانه (BCI) فعالیت می‌کند با کار گذاشتن ایمپلنت در مغز یه مرد ۶۲ ساله مبتلا به اسکلروز جانبی آمیوتروفیک

 

برای نخستین بار در جهان یک شرکت استرالیایی به نام Synchron که در زمینه مغز و رایانه (BCI) فعالیت می‌کند با کار گذاشتن ایمپلنت در مغز یه مرد ۶۲ ساله مبتلا به اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) باعث شد تا این فرد افکار خودش رو مستقیما به توییت تبدیل کند. 

 

فیلیپ اوکیف که از ناتوانی پیشرفته ناشی از اختلال ALS رنج می‌برد، توییت خودش رو با نوشتن جمله «سلام دنیا! توییت کوتاه. پیشرفت تاریخی.» از طریق حساب «توماس اکسلی» مدیر عامل Synchron به اشتراک گذاشت.

بیماری ALS همان بیماری است که استیون هاوکینگ هم به آن مبتلا بود. این بیماری منجر به از بین رفتن تدریجی عملکرد عضلات می‌شود و با تضعیف ماهیچه‌ها به تدریج فرد فلج می‌شود، به‌طوری‌که توانایی حرکتی شخص از بین می‌رود.

 

این یک لحظه مهم و تاریخی برای فناوری محسوب می‌شود، زیرا در آینده نزدیک می‌تواند فرصت‌های بیشتری برای افراد معلول ایجاد کند تا با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کنند.

با نرم‌افزارهای سازمانی پگاه سیستم آشنا شوید:

ERP «پگاه‌سیستم»
CRM «پگاه‌سیستم»

به منظور دریافت مشاوره تخصصی و رایگان نرم افزارهای سازمانی با واحد فروش «پگاه‌سیستم» تماس حاصل فرمایید و یا در کنار صفحه درخواست دمو دهید.

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱