حضور «پگاه سیستم» در جشن صد سالگی SACMI ایتالیا

برند معتبر و ارزشمند SACMI ایتالیا به عنوان پیشرو صنعت ماشین‌آلات کاشی سرامیک در جهان، جشن صدسالگی خود را همزمان با دیگر کشورها در تهران در سالن همایش‌های صدا و سیما با حضور سفیر ایتالیا،

برند معتبر و ارزشمند SACMI ایتالیا به عنوان پیشرو صنعت ماشین‌آلات کاشی سرامیک در جهان، جشن صدسالگی خود را همزمان با دیگر کشورها در تهران در سالن همایش‌های صدا و سیما با حضور سفیر ایتالیا، مدیران ارشد سکمی ایران و سکمی ایتالیا با حضور بزرگان صنعت از بخش خصوصی و دولتی برگزار کرد.

«پگاه سیستم» نیز با توجه به اینکه حدود هشت سال است تامین کننده نیازهای نرم افزاری شرکت SACMI ایران است در این مراسم حضوری فعال داشت.

شایان ذکر است راهکار نرم افزاری استفاده شده در تمامی شرکت‌های SACMI در اقصی نقاط دنیا SAP است اما افتخار داریم که توانستیم با محصول باکیفیت ایرانی شرکت سکمی ایران را سیستمی نماییم و ایران تنها کشوری باشد که هلدینگ عظیم SACMI در شرکت خود در آن کشور از نرم افزاری به جز SAP و بومی آن کشور استفاده نماید.

اهمیت این مساله در تهیه و ارائه به‌هنگام و استاندارد گزارشات به ویژه گزارشات مالی به شرکت مادر در ایتالیا و به‌صورت ماهانه خود را نشان می‌دهد.

بی‌شک مهندسین ایرانی توان تولیدات مختلف از جمله نرم افزار در کلاس جهانی را دارند که امیدواریم با کاهش مشکلات و بهبود شرایط کسب‌و کار در کشور جوانان خلاق کشورمان بتوانند به جایگاه واقعی خود دست یابند.

در پایان روابط عمومی «پگاه سیستم» ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای سکمی ایران از زحمات جناب مهندس نصیری مدیرعامل توانمند شرکت سکمی ایران و جناب آقای رحمتی و جناب آقای رزازی مدیران ارشد و با دانش این شرکت صمیمانه قدردانی می‌نماید.

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱