افزایش 59 درصدی درآمدهای کمپانی علی‌بابا در سه ماهه دوم 2016

کمپانی چینی علی بابا امروز گزارش عملکرد خود را در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن منتشر و اعلام کرد که توانسته در این بازه زمانی، عملکردی فراتر از پیش بینی های تحلیلگران را از

کمپانی چینی علی بابا امروز گزارش عملکرد خود را در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن منتشر و اعلام کرد که توانسته در این بازه زمانی، عملکردی فراتر از پیش بینی های تحلیلگران را از خود نشان داده و میزان درآمدهای خود را تا 59 درصد افزایش دهد.

 

مجموع درآمدهای این غول چینی برابر با 4.48 میلیارد دلار عنوان شد که در این بین، تجارت موبایل این کمپانی سهم قابل توجهی را در این افزایش درآمدها ایفا کرده، به طوری که با افزایش 119.3 درصدی همراه بوده است. از طرفی، تعداد کاربران فعال موبایل های این شرکت نیز در این سه ماهه، افزایشی 39 درصدی را ثبت کردند.

مگی وو، از مدیران ارشد مالی علی بابا در این خصوص عنوان می کند:”ما توانستیم در سه ماهه دوم سال 2016، عملکردی قابل قبول و فراتر از تصورات را از خود نشان دهیم که موفقیت ما در افزایش تعداد کاربران موبایلی، برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.”

همچنین، درآمدهای حاصله از کسب و کار اصلی علی بابا در این بازه زمانی، رشدی 49 درصدی را تجربه کرد و بر روی رقم 3.5 میلیارد دلار ایستاد که به گفته این شرکت، بیشترین نرخ رشد را در طی دو سال گذشته تجربه کرده است.

کسب و کار کلاود (فضای ابری) این شرکت نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته، پیشرفتی 156 درصدی و درآمد 187 میلیون دلاری را برای این کمپانی به دنبال داشت.

و در پایان، بخش رسانه های دیجیتالی این کمپانی توانست با رشد خیره کننده 256 درصدی، درآمدی معادل 472 میلیون دلار را برای یاران علی بابا به ارمغان آورد.

افزایش علی بابا01

 

منبع:تک شات

پشتیبانی
پشتیبانی راهنمایی و پشتیبانی نرم‌افزارهای پگاه‌سیستم.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

فروش
مشاوره تخصصی، ارائه راه‌کارهای نرم‌افزاری مالی و سازمانی.
۰۲۱-۴۱۳۶۷۰۰۰

ایمیل
با آدرس پست الکترونیک پگاه‌سیستم مکاتبه فرمایید
info@pegahsystem.com

نشانی
تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱
تلفکس :۴۱۳۶۷۰۰۰-۰۲۱